- نویسنده : فیت فایل
- بازدید : 445 مشاهده
رضایت کاربران از دانلود فایل
پیشنهاد
3454
تعداد دانلود
3254
رضایت مندی
93%
توضیحات کامل در مورد فایل
دانلود تحقیق آماده درباره شیوه ها و فنون تدریس (DEBATE) در قالب فایل پاورپوینت با قابلیت ویرایش
امروز برای شما پژوهشگران عزیز یک مقاله آماده درباره شیوه ها و فنون تدریس (DEBATE) آماده دانلود قرار دادیم می توانید به عنوان تحقیق ارایه دهید همچنین با قابلیت ویرایش در فرمت فایل پاورپوینت می باشد
جزییات فایل بصورت زیر می باشد
- عنوان : شیوه ها و فنون تدریس (DEBATE)
- فرمت فایل : پاورپوینت ppt PowerPoint
- قابلیت اجرا با نسخه های آفیس : 2013 تا آخرین نسخه
- قابلیت ویرایش بعد دانلود: دارد
- امکان پرینت گرفتن : بدون هیچ گونه مشکل در چاپ
- تعداد اسلایدها :26
- دانشجو ارشد مامایی ترم 2
اسکرین شات اسلایدر های این تحقیق شیوه ها و فنون تدریس (DEBATE)
قسمتی از متن انتخاب شده از داخل فایل بشرح زیر می باشد
تدریس یکی از مهارتهای اساسی در زندگی است که برای یادگیری بهتر و انتقال دانش به دیگران بسیار مهم است. شیوهها و فنون تدریس، به دانش آموزان کمک میکنند تا درک بهتری از مطالب داشته باشند و به خوبی آماده آزمونها و امتحانات شوند. در ادامه به معرفی برخی از شیوهها و فنون تدریس پرداخته میشود:
شیوه تدریس تعاملی: در این شیوه، دانش آموزان به فعالیت و تعامل بیشتری در کلاس دعوت میشوند. معمولاً به صورت گروهی و با استفاده از تکنولوژیهای مختلف، این شیوه تدریس اجرا میشود. هدف این شیوه تدریس، بررسی و تحلیل مسائل به صورت تعاملی و توسعه مهارتهای ارتباطی و اجتماعی دانش آموزان است. در این شیوه تدریس، معمولاً از روشهایی مانند گفتگو، نقشآفرینی، تحلیل گروهی و بازیهای آموزشی استفاده میشود.
شیوه تدریس مبتنی بر مشاهده: در این شیوه، دانش آموزان به دیدن نمونههای عملی و کاربردی از مطالب دعوت میشوند. معمولاً از روشهایی ماننون، نمایش فیلمها و استفاده از تصاویر و نمونههای عملی استفاده میشود. هدف این شیوه تدریس، به دانش آموزان کمک کردن در درک بهتر و یادگیری عمیقتر از مطالب است.
شیوه تدریس مبتنی بر مسئله: در این شیوه، دانش آموزان به حل مسائل و مشکلات عملی واقعی دعوت میشوند. این شیوه تدریس، به دانش آموزان کمک میکند تا مهارتهای حل مسئله و تفکر خلاق را توسعه دهند. در این شیوه تدریس، معمولاً از روشهایی مانند تحلیل مسئله،تفکر سیستمی و حل مسئله گروهی استفاده میشود.
شیوه تدریس مبتنی بر پروژه: در این شیوه، دانش آموزان به تحقیق و کار بر روی یک پروژه عملی دعوت میشوند. هدف این شیوه تدریس، به دانش آموزان کمک در توسعه مهارتهای کاربردی و عملی است. در این شیوه تدریس، معمولاً از روشهایی مانند تحقیق، طراحی، پیادهسازی و ارائه پروژه استفاده میشود.
شیوه تدریس مبتنی بر بازخورد: در این شیوه، دانش آموزان به بازخورد و ارزیابی متقابلدعوت میشوند. هدف این شیوه تدریس، به دانش آموزان کمک در بهبود عملکرد و توسعه مهارتهایشان است. در این شیوه تدریس، معمولاً از روشهایی مانند تمرینات، آزمونها، بازخورد و ارزیابی به منظور بهبود دانش و مهارتهای دانش آموزان استفاده میشود.
در این روش بحث و مبادله اطلاعات با یک روحیه کاملا رقابتی همراه است، که به بسط و گسترش همه جانبه مفاهیم می انجامد و طی آن به مخاطبین فرصت داده می شود: سوال کنند ،تردید کنند ،مخالفت نمایند و اعتراض نمایند .
مناظره زمانی برگزار می شود که در مورد ایده ، موضوع یا مشکل نگرش مخالف وموافق وجود دارد ورفتارهای ناشی از آن نگرش درجامعه به شکل های مختلف نمایان شده است.
موضوع مناظره:
گزاره رویداد
گزاره ارزشی
گزاره خط مشی
ادامه...
گزاره رویداد: واقعیتی که روی داده است، و در سطح مدارس هرگز به مناظره گذاشته نمی شود.محدود به گذشته می باشد.
گزاره ارزشی: تثبیت منزلت و ارزش چیزی یا امری که به مناظره گذاشته می شود. ارزشها امری ذهنی هستند، که در اینجا ارائه دلیل برای اثبات امری ذهنی است.
گزاره خط مشی: مربوط به آینده و مربوط به امری که هنوز پیش نیامده است.
هدف از مناظره:
و ... برای مطالعه و دسترسی به متن کامل فایل شیوه ها و فنون تدریس (DEBATE) را دانلود فرمایید
"">برای دانلود کردن اینجا کلیک فرمایید
مشاهده پست مشابه : تحقيق آماده درباره شيوه ها و فنون تدريس (DEBATE) در قالب فايل پاورپوينت